Unknown Talent: Het verhaal

Onze huidige arbeidsmarkt is lineair, wat inhoudt dat je alleen waarde hebt als je een blanke man tussen de 25 en de 45 bent. Iedereen daarbuiten is bij voorbaat verdacht en krijgt geen gelijke kans. Of je nu een ander geslacht, geloof, achternaam, huidskleur of afkomst hebt. Of als je simpelweg een labeltje opgeplakt gekregen hebt.

Wij vinden dat onzin! Uiterlijke kenmerken bepalen niet wie je bent en zeker niet wat je kunt. We constateren dat er om dergelijke redenen veel mensen langs de zijlijn staan die graag aan het werk zouden willen, als ze daartoe de kans zouden krijgen.

Bij ons krijgt iedereen die dat wil een kans. Wij geloven namelijk dat de mens de belangrijkste factor is om succesvol te ondernemen. En dat betekent dat in alle projecten, initiatieven en bedrijven waar wij als Unknown Talent bij betrokken zijn, we steeds mensen nodig hebben.

VOOR WIE EEN GELIJKE KANS WIL

Het Unknown Talent traject is bedoeld voor mensen die een gelijke kans willen, maar voor wie een reguliere arbeidsplaats op dit moment (nog) niet haalbaar is.

We richten ons op mensen die een achtergrond hebben in ICT of in marketing. Ook als je niet de achtergrond hebt, maar wel de ambitie zijn er mogelijkheden en kijken wij per situatie naar wat de mogelijkheden zijn.

Enthousiast geworden? Neem dan contact met ons op!

Hoe gaan wij te werk

Bij ons staat altijd de persoon centraal, niet zijn achtergrond. Daarom gaan wij elk traject individueel in. Wij kijken waar jouw kwaliteiten het beste tot uiting komen. Dan gaan we er naar toe werken dat jij op deze positie succesvol wordt. Dat menen wij ook. Niet voor niets is deze hele website ontworpen, opgezet, gebouwd en is het team begeleid door mensen met een gat tot de arbeidsmarkt. Echte Unknown Talents!

Wanneer je bij ons aan de slag wilt gaan dan doorloop je altijd
de volgende 4 stappen:

Stap 1

Je komt een keertje langs voor een kopje koffie (of thee)!

Dan bespreken wij de mogelijkheden die we hebben.

Ik wil wel een bakkie doen

Dan bespreken wij de mogelijkheden die we hebben.

Ik wil wel een bakkie doen
Stap 2

Zien jij en wij het zitten om deze commitment aan te gaan? Dan starten we!

Dan krijg je van ons een opdracht om zelf uit te voeren.

Geef mij een opdracht

Dan krijg je van ons een opdracht om zelf uit te voeren.

Geef mij een opdracht
Stap 3

Laat jij je drive zien om te leren en door te groeien?

Dan gaan we een traject in waarbij wij je alles leren en je naar echte opdrachten van klanten toe gaat werken!

Meld mij aan

Dan gaan we een traject in waarbij wij je alles leren en je naar echte opdrachten van klanten toe gaat werken!

Meld mij aan
Stap 4

Heb jij het traject helemaal doorlopen?

Succes! Dan gaan we kijken bij welke afdeling we je kunnen plaatsen!

Ja, dat wil ik!

Succes! Dan gaan we kijken bij welke afdeling we je kunnen plaatsen!

Ja, dat wil ik!

Even wat cijfers

.counterPositive{font-size:1.2rem;color:green;}.counterNegative{font-size:1.2rem;color:red;}

Filosofie

In Nederland zitten momenteel 0 (september 2020*) mensen in een uitkering buiten de AOW-leeftijd. Terwijl een groot deel van deze groep wil én kan werken maar om welke reden dan ook net buiten de boot valt. Zonde vinden wij.

Waar in Nederland het werkloosheidscijfer rond de 0% hangt, zit het in deze groep op 0%. Onacceptabel! Zeker omdat deze groep talenten heeft die niet worden benut.

Bij ons krijgt iedereen een kans, wat je achtergrond ook is. We kijken naar jou als persoon en zoeken naar een functie waarbij jij goed uit de verf komt. Samen gaan wij ervoor zorgen dat deze cijfers omlaag gaan!

Wat ga je bij ons doen?

Wij werken dagelijks aan verschillende opdrachten waarvan jij de uitvoerende kracht wordt. Bij deze opdrachten krijg jij begeleiding van professionele marketeers die jou helpen om de beste content te maken!

Beeldmateriaal

Voor onze klanten verzorgen wij regelmatig de social media en leveren wij het beeldmateriaal aan voor de tijdlijn. Maar ook voor advertenties, afbeeldingen en ander beeldmateriaal helpen wij de klant graag uit de brand. Zo krijgen ze in no time hoge kwaliteit afbeeldingen die ze kunnen blijven hergebruiken.

Je leert beeldmateriaal te maken voor bijvoorbeeld: Google Ads, LinkedIn, Facebook en andere social media kanalen. Door een pakkende visuele boodschap weet jij de klant te raken. Wij gebruiken Canva om ons materiaal te maken en wij leren jou hoe je met deze tool de mooiste afbeeldingen maakt.

Teksten schrijven

Als contentmarketeer is schrijven jouw vak. Voor onze klanten schrijven en herschrijven wij teksten die aansluiten bij hun doelgroep. Dit kunnen blogs zijn, nieuwsbrieven, rapportages, productteksten of websiteteksten. Bij ons ga je leren hoe je de juiste boodschap kunt overbrengen bij het gekozen doel. Zo ga je pakkende teksten schrijven die mensen aanzetten tot conversie.

Je leert teksten schrijven voor bijvoorbeeld: Google Ads, LinkedIn, Facebook en andere social media kanalen, maar ook nieuwsbrieven en blogs. Door een sterke pakkende boodschap weet jij de klant te raken. Jij maakt de conceptversie van de teksten en zet ze klaar, vervolgens beoordelen wij deze en daarna kunnen ze online.

Landingspagina’s

Het schrijven van een goede landingspagina is een ware kunst. Want, wanneer je deze zonder doel maakt dan zal het weinig tot geen effect hebben. Daarom ga je bij ons aan de slag met het ontwerpen van doeltreffende landingspagina’s.

Voor onze klanten maken wij verschillende landingspagina’s met verschillende doelen. De kracht van een goede landingspagina zit hem in de eenvoud. Kijk maar eens op: Satijnbloem, Lanthopus of Opusit.

Social media

Voor onze klanten maken wij ook socialmediaposts die ze zelf online kunnen zetten. Hiervoor bedenken wij de teksten en maken wij het beeldmateriaal. Met onze tools ga jij leren wat er nodig is om een post te maken met een pakkende lading te maken zodat onze klanten de juiste boodschap op het beste moment kunnen tonen.

Naast het maken van posts beheren wij ook voor een aantal klanten de socialmediakanalen. Dit houdt in dat wij de posts vooruit plannen en reageren op de reacties. Lijkt het jou wat om actief op Facebook, LinkedIn, Instagram, Tik Tok en Youtube bezig te zijn? Lees dan verder wat we van jou willen zien.

Dit zien we graag van jou:

Binnen Unknown Talent werken wij met drie pijlers: transparantie, acceptatie en aanpassen. Daarom zijn we continu in gesprek over de resultaten en verwerken wij de feedback van onze klanten zo goed mogelijk. Op deze manier leren onze talenten en blijven ze verbeteren. Wij geloven dat mensen vaak meer kunnen dan waar ze op worden gewaardeerd door goede begeleiding van experts uit het werkveld.

Je hebt waarde als mens en het is aan ons samen om te zorgen dat die waarde tot zijn recht komt. Wij richten ons ook echt op de mensen die gemotiveerd zijn om aan de slag te gaan. Wij weten dat lang niet iedereen de juiste papieren heeft, maar wij gaan je helpen de juiste skills te ontwikkelen. Bij ons krijgt iedereen een eerlijke kans. Daarom kijken we ook naar de volgende kwaliteiten bij het zoeken naar onze Unknown Talents.

Drive

Jij laat zien dat je wilt leren en werken. Wij zijn heel flexibel en houden rekening met jouw situatie, maar gemaakte afspraken dienen wel nagekomen te worden.

Leerhouding

Wij zorgen dat jij alle tools en tricks krijgt om je het werk eigen te maken. Jij zorgt ervoor dat je dit op jouw eigen manier zo snel en goed mogelijk leert.

Affiniteit

Wij werken voor veel verschillende soorten klanten vanuit een marketings invalshoek. Samen met onze ICT afdeling maken wij de mooiste dingen!

Open houding

Veel van de mensen die bij ons werken hebben zelf ook uitdagingen waar ze dagelijks mee aan de slag gaan. Bij ons mag iedereen zichzelf zijn!

Ervaring

Mocht je al ervaring hebben met content maken dan is dat mooi meegenomen! Heb je dat niet, geen paniek, we leren je alles aan.

Transparantie

Iedereen heeft wel eens een mindere dag, bij ons is die ruimte er. Wees hier wel duidelijk over en ga het gesprek aan.